klart

Jag har precis kollat klart på första säsongen av American Horror Story, och vet inte hur jag känner.
Lite tom på något sätt, sista avsnittet sluta konstigt..hah.. Men som sagt. Jag är fast. Funderar på att köpa säsongen så jag kan titta på det när som helst, i bra kvalité. Men ja, lite tom just nu.
Dessutom vill jag bara förtydliga en sak, haha.
Jag är inte som Tate, i första säsongen, jag bara känner igen hans känslor & ord som han säger ibland.
..aja.
Annars så har jag tagit spruta idag, mot livmoderhalscancer, första sprutan och det känns helt okej.
Jag är lite rädd för de andra men i alla fall, jag är ju sådan tuffing... Haha..
Imorgon har jag sovmorgon och det bli myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0