säg det till alla; jag är på väg

Hallå!
Just nu, the moment we speak, så sitter jag i bilen med min familj och med hjälp av min skoldator så chillar jag med internet och sånt ju! Wiho? ;)
Haha, nä, men vi är i alla fall på väg mot Värmland, ska åka skidor - som jag har längtat!
Så uppdateringen kommer antagligen inte vara så jättebra, fast jag tror ändå jag kommer skriva något var dag haha.. Men vi kommer i alla fall hem på torsdag igen!
Annars är det galet gött att det är påsklov nu i alla fall.
Nu ska jag nog kolla på en Gyllene Tider konsert jag har på dvd & drömma mig tillbaka när jag var typ 12 och såg dom live...fina minnen!
Update; jag var visst nio när jag såg dom. NAJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0