samlar solstrålar

Haaaalllå!
Jag har precis varit ute och gått en runda, samla på mig lite solstrålar och jag är jätteglad för det haha!
Det är mer än vad jag brukar samla på mig, men jag gick ut helt frivilligt - det är liksom dags att börja röra på sig nu...
Annars så är det ju söndag idag, men känner inte av det med någon ångest än så länge i alla fall.
Denna skolveckan som kommer blir lugnare för mig också, studiedag på tisdag, och sen rätt så skön vecka överlag annars.
Nu är jag hungrig, får väl ta mig något att äta. Sen blir det bara att fortsätta sitta i närheten av solskenet & njuta.
Kommer väl skriva något till här...om jag får in det "mode:et", haha!
Tänk vad lite effekter kan göra, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0