spänt

När jag kom till skolan imorse så möttes jag av en polis.
Eftersom vi har haft väktare innan på skolan så tänkte jag inte mer med det, trodde att jag skulle visa skol-ID för honom eller något.
Men de hade spärrat av skolan, för någon anledning, han ville inte säga direkt varför. Men ja, haha, där var jag halv åtta en fredagsmorgon, skulle ta bussen hem igen & busschauffören kände igen mig. Skönt med en extra fridag.
Det som inte är skönt är att det faktiskt hade hittat vapen, något gevär med sikte, i ett gitarrfodral på taket. Riktigt obehagligt, så jag oroar mig så smått om vad som kommer hända sen. Jag ska inte ens tänka så långt. Och självklart händer det Heleneholm dessutom, haha..!
Aja, annars har fredagen varit bra.
På måndag ska antagligen hela skolan samlas i gympasalen, får väl reda på mer där.
Nu ska jag nog kolla på film.. HEEELG!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0