kändisar

Jag har helt glömt bort att dela med mig av det här haha!
Det har varit en riktig hajp över det just i vår skola, sjukt mycket media var på plats & så..!
Men det var skitkul, & jag är ganska nöjd med min sångaudition, de fråga om jag kunde gå på dansaudition dagen efter. Det gick inte alls som jag ville, och utan några bra bortförklaringar (mer än att jag sov för lite under natten haha) så gick det inte jättebra. Jag önskar att jag kunde göra om det & göra det lite bättre i alla fall. För jag kan dansa bättre än så där.
Men för att det var allra första gången jag gjorde något sånt, en audition, så är jag nöjd. Jag var sjukt nervös men jag gjorde vad jag kunde där och då. Jag klara dessutom Euphoria ganska bra & jag är jätteglad för det!
Att göra det inför SVT/Eurovision-människor gör grejen ännu större.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0