we're going up

Helgen har varit jättebra!
I fredags fick jag träffat Ida, frugan, och det var som vanligt sjukt kul & allt det där bra..!
Igår var Julia här och vi kollade på melodifestivalen - finalen.
Herregud, jag orkar inte med mina känslor.
Jag fällde en tår åt framförandet med Euphoria, gåshud.
Sen när Robin vann, shiiiiet. Jag pallar inte.
Jag är glad över att han vann, för fy tusan vad han är bra!!
Rösten, låten, han. Han förtjänar det.
Och jovisst, Yohio fick flest röster här i Sverige, och jag diggar han också - bara att låten var sådär denna gången tycker jag.
Sen har ju den internationella juryn kommit till för en anledning, annars hade det ju bara varit kontigt & slöseri med tid, och pengar.
Nä. Min lördag var jättefin.
Och jag såg precis "Melodifestivalen 2013 - dagen efter" & jag grät som jag vet inte vad när jag ser Robin framföra låten, för sista gången igång, och när han berättar om vad låten handlar om för honom. Han är äkta.
Han blir bara bättre och bättre för varje framförande också. Om det här bara är början så är jag sjukt intresserad om vad som händer sen.
Nu ska jag dansa i mitt rum till allt möjligt.
Ha en bra fortsatt söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0